Hos Businessmann arbejder vi ud fra nogle fælles principper og værdier, som vi gør vores yderste for at efterleve hver dag. De gennemsyrer den interne kultur og kommer til udtryk i vores relation til hinanden, til vores kunder og i vores udvælgelse af nye medarbejdere. 

Ærlighed: Er centralt for vores berettigelse og vores evne til at leve op til løftet om at flytte virksomheder fremad gennem IT. Vi siger tingene, som de er, og erkender vores styrker såvel som svagheder. Vi giver og søger ærlige svar. Det betyder også, at vi nogle gange takker nej til en opgave, fordi det ikke ligger inden for vores kompetenceområder.

Respekt: Vi anerkender og værdsætter den enkelte medarbejder. Vi behandler alle, som vi selv ønsker at blive behandlet. Vi roser ærligt og søger til stadighed at styrke vores interne og eksterne relationer gennem respektfuldt samvær og interaktion. 

Ansvarlighed: Er en forudsætning for vores succes. Vi overholder aftaler og tager ejerskab for at løse udfordringer og komme i mål med projekterne. Vi sætter tæring efter næring både i vores måde at drive forretning og i relation til vores leverancer.  

Positivitet: At fokusere på det positive er et bevidst valg, ligesom vi ikke omtaler andre negativt. Og ud af en positiv indstilling til omverden vokser en proaktiv drivkraft, som hjælper os til at yde mere og opretholde en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Læring, udvikling og personlig vækst: Vi lægger vægt på, at hver medarbejder udvikler sig både fagligt og personligt gennem sit arbejde. Derfor tilbyder vi individuel udvikling og læring via kurser og uddannelse. Vi holder fokus på at nå vores mål og belønner gode resultater.