For at lette håndtering af tynde klienter, tilbyder Businessmann sine kunder Thin Client Management som en service. Businessmann kan med denne service tage ansvar for både drift og vedligehold af selve management platformen, samt 1st, 2nd og 3rd-line support.

Der er 5 primære formål med denne type serviceaftale som Businessmann tilbyder kunderne:

  1. Sikre en effektiv og agil håndtering af tynde klient arbejdspladser
  2. Levere en stabil og robust drift der varetages af folk med høje kvalifikationer og kompetencer og dermed give tryghed og øge IT’s succesfactor
  3. Aflaste interne IT teams ressourcemæssigt
  4. Sikre hurtig adgang til IT-support i tilfælde af nedbrud eller andre alvorlige driftsforstyrrelser.
  5. Sikre en forudsigelig driftsøkonomi.

Af teknologipartnere på dette område samarbejdes med Dell Technologies, hvor Businessmann tilbyder Dell Wyse Management Suite som en service for kunder med Dell Wyse klienter.

For kunder med klienter fra flere forskellige producenter eller typer, leverer Businessmann management via Stratodesk platformen som en service

For at høre mere om vores Thin Client Management Services og kompetencer kan du kontakte Martin Vang Kristiansen, Director Operations & Support Services