I alle former for kritisk IT infrastruktur er en nøje tilpasset overvågning relevant. Businessmann leverer overvågning som en 24/7/365 service der minimerer kundernes nedetid i tilfælde af nedbrud.

Når den rette overvågning skal etableres, er der flere elementer end selve værktøjet at tage højde for. Værktøjet, eller overvågningsplatformen, er således kun en delmængde af en succesfuld overvågningsløsning.

Businessmann sørger for at indsamle data og designe alle relevante elementer allerede i opstarts-fasen og sidenhen når IT infrastrukturen og forretningsbehov løbende udvikler sig. De elementer der altid medtages er:

  • Kundens eksisterende servicedesk og support team
  • Kundens beredskabsplaner
  • Definition af kritisk infrastruktur (target)
  • Hardware/Software/Cloud platforme og agenter
  • Monitorerings værktøjer og integrationer (herunder dashboards)
  • Ansvar og kompetencer
  • Kommunikationsflow

For at høre mere om vores 24/7/365 Overvågning og kompetencer kan du kontakte Martin Vang Kristiansen, Director Operations & Support Services