Alle IT-afdelinger kan have svært ved at opretholde et højt og opdateret kompetenceniveau på en bred vifte af systemer og teknologier. Samtidigt kan brugersupport vanskeliggøre IT-afdelingens planlægning, da behovet ikke er til at forudsige. Businessmann sørger for en effektiv og kompetent 1. Line, 2. Line eller 3. Line – Support til brugerne på f.eks ServiceDesk og 360° Workspace support

Businessmann tilbyder både onsite og remote support services, samt skræddersyet drift og 24/7 beredskab på kritiske systemer, så kunderne får en aftale der passer til virksomhedens aktuelle behov og situation.

Businessmann bemander support-teamet med en god blanding af erfarne og nye talenter, samt trækker specialister fra konsulent-teamet ind på opgaver efter behov.

Rasmus fra Support-teamet er ny-uddannet IT tekniker med et flot 12-tal!

Af andre typer support services kan nævnes:

Beredskab af special konsulenter
Specialistviden inden for udvalgte teknologier: VMware, Citrix, HP, Microsoft, Dell, etc.
Fast beredskab eller ad-hoc fx i forbindelse med projekter, spidsbelastning, ferie, sygdom eller opsigelser

Driftsberedskab
Fast driftsberedskab eller ad hoc fx i forbindelse med projekter, spidsbelastning, ferie, sygdom eller opsigelser

For at høre mere om vores Support Services og kompetencer kan du kontakte Martin Vang Kristiansen, Director Operations & Support Services